INFORMACJE

Aktualna oferta promocyjna - sprawdź szczegóły

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami korzystania z naszego Sklepu.

1. Tworzenie zamówienia

Produkty, które chcą Państwo kupić, należy dodać do koszyka przez kliknięcie „dodaj do koszyka” w Sklepie lub na stronach z opisami produktów. Koszyk z co najmniej jednym produktem zawiera link formularz zamówienia, którego kliknięcie otworzy formularz do wpisania danych adresowych. Kliknięcie Zamawiam w tym formularzu jest wysłaniem zamówienia.

W każdej chwili przed wysłaniem zamówienia mogą Państwo zmieniać zawartość koszyka (dodawać i usuwać produkty, zmieniać ich ilość), zmieniać dane adresowe, a nawet przerwać tworzenie zamówienia, bo Sklep zapamiętuje wszystkie wpisane dane dopóki przeglądarka nie zostanie zamknięta.

Jeśli posiadają Państwo Kartę Stałego Klienta, to po wpisaniu jej numeru w formularzu następuje jej weryfikacja dla wpisanego imienia i nazwiska.
Jeśli dane te będą prawidłowe, w koszyku pojawią się rabaty, a inne pola w formularzu zostaną automatycznie wypełnione danymi zapisanymi w bazie Sklepu.

2. Potwierdzenie zamówienia

Osobom, które podadzą adres e-mail, przesyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

3. Płatności

Wypełniając formularz, mają Państwo możliwość wyboru jednej z form płatności:

  • gotówką przy odbiorze - wręczą ją Państwo kurierowi, który dostarczy produkty.
  • przelewem - na konto:
    MBANK
    69 1140 2004 0000 3602 7479 3522
    W treści przelewu prosimy podać numer zamówienia.
  • kartą kredytową lub e-przelewem - więcej informacji.
  • na raty - więcej informacji.

  • 4. Termin dostawy

    Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Termin dostawy zwykle nie przekracza 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto w wypadku płatności przelewem lub kartą kredytową.

    5. Gratisowa przesyłka

    Produkty o łącznej wartości co najmniej 1200 zł z adresem dostawy w Polsce dostarczamy na nasz koszt. Przesyłka na adres w Polsce produktów o niższej łącznej wartości kosztuje 29 zł.
    Gratisowa przesyłka NIE dotyczy zamówień zagranicznych.

    6. Zamówienia zagraniczne

    Sklep realizuje zamówienia z dostawą na dowolne adresy w Polsce i we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Możliwe formy płatności dla dostaw za granicę to: karta kredytowa lub przelew bankowy.
    Podczas realizacji przelewu może być koniecznie podanie numeru SWIFT: BREXPLPWMBK.

    Koszt przesyłki do wszystkich krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Polski) wynosi 190 zł.

    7. Gwarancja satysfakcji Klienta

    Urządzenie SITA i kursy językowe SITA prosimy zatrzymać, jeśli jesteście Państwo przekonani o ich przydatności. Firma SITA gwarantuje przyjęcie zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania (dla zamówień w systemie ratalnym jest to 10 dni). W przypadku rezygnacji, prosimy o odesłanie zakupionych produktów na nasz adres z podaniem numeru konta bankowego, na które odeślemy pieniądze. Jeśli zapłacili Państwo w naszym Sklepie kartą kredytową, płatność zostanie anulowana i środki pieniężne wrócą do Państwa. Kosztów przesyłki nie zwracamy. Zwrotu kursu językowego można dokonać, jeśli plomby zabezpieczające nie zostaną zerwane.

    8. Złota Gwarancja

    Urządzenie SITA dostarczamy z 24-miesięczną gwarancją. Jednakże po wypełnieniu i odesłaniu do nas karty licencyjnej załączonej do karty gwarancyjnej, otrzymają Państwo tzw. Złotą Gwarancję - czyli przedłużenie gwarancji do 36 miesięcy. Wraz ze Złotą Gwarancją otrzymacie Państwo książkę „W harmonii z własnym ciałem” - więcej informacji

    9. Karta Stałego Klienta

    Każdy klient, który dokona zakupu urządzenia SITA, otrzymuje Kartę Stałego Klienta, która uprawnia do rabatu w wysokości od 3 do 7 % przy zakupie kolejnych produktów - więcej informacji

    10. Serwis

    Zapewniamy bezpłatny serwis gwarancyjny oraz płatny - pogwarancyjny. Zestaw SITA (urządzenie SITA, ładowarkę, rozdzielnik, przewód) prosimy dostarczyć lub przesłać (na własny koszt) na adres:

    Autoryzowany Serwis SITA
    Korpele Strefa 9
    12-100 Szczytno
    tel. 89 624 97 17
    czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.00.
    e-mail: serwis@sita.pl
    Mapa dojazdu

    Prosimy załączyć opis uszkodzenia, adres zwrotny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail.

    Przed przesłaniem urządzenia SITA do naprawy prosimy o kontakt telefoniczny w celu wstępnego zdiagnozowania uszkodzenia.

    Koszt przesyłki zwrotnej:
    dla napraw gwarancyjnych:

  • dostawa w Polsce - przesyłka na nasz koszt,
  • dostawa do krajów UE - 190 zł (przelew-przedpłata);
  • dla napraw pogwarancyjnych:
  • dostawa w Polsce 29 zł,
  • dostawa do krajów UE - 190 zł (przelew-przedpłata).
  • Termin naprawy wynosi do 14 dni roboczych.

    W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszego Sklepu, realizacji zamówień, płatności, prosimy o e-mail na adres: bok@sita.pl

    Ewentualne uwagi i sugestie odnośnie naszej strony internetowej prosimy przesłać na adres: webm@sita.pl

    //]]>