Back to top

Reklamacje

W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego w ramach obowiązującej gwarancji wypełnij formularz naprawy gwarancyjnej do pobrania poniżej:

dołącz formularz i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres:

SITA Sp. z o.o.
ul. Syta 68A
02-993 Warszawa

z dopiskiem SERWIS

lub skorzystaj z platformy ➡️ SzybkieZwroty. Platforma służy wyłącznie do darmowego przesyłania produktów zgłaszanych na gwarancję!

 

Instrukcja:

szybki zwrot SITA reklamacja

  • wejdź na Szybkie Zwroty
  • wypełnij formularz zwrotu
  • wybierz rozmiar przesyłki
  • w oknie powód zwrotu należy wybrać "Reklamacja"
  • następnie czekaj na akceptację przesyłki przez SITA

Po akceptacji otrzymasz kod zwrotu do PACZKOMAT.

szybkie zwroty SITA Reklamacje inpost

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do serwisu przesyłki z reklamowanym produktem.

Prowadzimy serwis napraw nieobjętych gwarancją dla urządzenia SITA Calm. W celu realizacji usługi napisz na wsparcie@sita.pl

Nie prowadzimy serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń poprzednich generacji (m.in. SITA, SITA mini, SITA Portable).