Reklamacje
W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego w ramach obowiązującej gwarancji wypełnij formularz naprawy gwarancyjnej do pobrania poniżej:
dołącz formularz i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres:
SITA Sp. z o.o.
ul. Syta 68A
02-993 Warszawa
z dopiskiem SERWIS
lub skorzystaj z platformy SzybkieZwroty.
Instrukcja:
Na liście sklepów wyszukaj SITA.
Wybierz "Zwróć teraz!", wypełnij formularz zwrotu (w oknie powód zwrotu należy wybrać "Reklamacja"), następnie wygeneruj kod zwrotu na paczkę.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do serwisu przesyłki z reklamowanym produktem.
Prowadzimy serwis napraw nieobjętych gwarancją dla urządzenia SITA Calm. W celu realizacji usługi napisz na wsparcie@sita.pl
Nie prowadzimy serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń poprzednich generacji (m.in. SITA, SITA mini, SITA Portable).