Reklamacje
W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego w ramach obowiązującej gwarancji wypełnij formularz naprawy gwarancyjnej do pobrania poniżej:
dołącz formularz i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres:
SITA Sp. z o.o.
ul. Syta 68A
02-993 Warszawa
z dopiskiem SERWIS
lub skorzystaj z platformy ➡️ SzybkieZwroty. Platforma służy wyłącznie do darmowego przesyłania produktów zgłaszanych na gwarancję!
Instrukcja:

- wejdź na Szybkie Zwroty
- wypełnij formularz zwrotu
- wybierz rozmiar przesyłki
- w oknie powód zwrotu należy wybrać "Reklamacja"
- następnie czekaj na akceptację przesyłki przez SITA
Po akceptacji otrzymasz kod zwrotu do PACZKOMAT.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do serwisu przesyłki z reklamowanym produktem.
Prowadzimy serwis napraw nieobjętych gwarancją dla urządzenia SITA Calm. W celu realizacji usługi napisz na wsparcie@sita.pl
Nie prowadzimy serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń poprzednich generacji (m.in. SITA, SITA mini, SITA Portable).

