Back to top
wsparcie techniczne dla SITA Calm i aplikacji mobilnej SITA App

Wsparcie Techniczne

 

Potrzebujesz wsparcia? Szukasz informacji technicznych o urządzeniu SITA Calm lub aplikacji mobilnej SITA App? Jesteśmy tu dla Ciebie!

 

urządzenie SITA Calm

Korzystanie z SITA Calm

Uruchamianie urządzenia:

przytrzymaj przycisk ONE Touch przez minimum 3 sekundy.
Dioda informacyjna zaświeci kolorem czerwonym (domyślnie) lub ostatnim zdefiniowanym w aplikacji SITA. Gotowość do pracy sygnalizowana jest ciągłym świeceniem diod i ciągłym dźwiękiem bio.

Wyłączanie urządzenia:

Aby wyłączyć urządzenie przytrzymaj przycisk ONE Touch przez minimum 3 sekundy.

Łączenie SITA Calm z Aplikacją SITA App na urządzeniu mobilnym

w celu połączenia urządzenia SITA Calm z Aplikacją SIta App zainstalowaną na urządzeniu mobilnym Bluetooth® należy:

Uruchomić SITA Calm. W aplikacji SITA zarejestruj/zaloguj użytkownika.
Wejdź w Ustawienia (ikonka zębatki) -> Konfiguracja urządzenia -> sparuj -> na liście dostępnych urządzeń wybierz „SITA Calm”. Przy kolejnym uruchomieniu SITA Calm połączy się automatycznie. Stan połączenia z aplikacją mobilną można sprawdzić poprzez jednokrotne naciśnięcie
przycisku ONE Touch. Kolor niebieski diody informacyjnej oznacza połączenie, kolor czerwony brak połączenia z aplikacją mobilną

Aktualizacja firmware SITA Calm

W celu zaktualizowania oprogramowania (firmware):

  • Otwórz aplikację SITA App.
  • Stuknij w ustawienia w prawym górnym rogu ekranu (ikona zębatki).
  • Upewnij się, że SITA Calm jest sparowane z Twoim telefonem lub tabletem i podłączone do aplikacji.
  • Stuknij w „Konfiguracja urządzenia”.
  • Stuknij w „O urządzeniu"
Obraz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Aplikacja automatycznie sprawdzi dostępność nowej wersji oprogramowania SITA Calm.
  • W przypadku dostępnej nowej wersji oprogramowania stuknij w przycisk AKTUALIZUJ na dole ekranu.
Obraz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Po pomyślnym zakończeniu aktualizacji oprogramowania zobaczysz komunikat „Pomyślnie ukończono aktualizację urządzenia SITA Calm do wersji x.x”.
  • Po aktualizacji wyłącz i włącz SITA Calm ponownie.

*aktualizacja oprogramowania SITA Calm wymaga minimum 50% stanu naładowania baterii.

 

Rozwiązywanie problemów z Bluetooth® SITA Calm

Dla użytkowników z systemem Android

Jeśli korzystasz z urządzenia lub tabletu z systemem Android, upewnij się, że usługa lokalizacji jest włączona. Google wymaga by urządzenia Bluetooth® LE posiadało dostęp do lokalizacji użytkownika. Podczas uruchomienia aplikacji po raz pierwszy pojawi się komunikat o wyrażeniu zgody na dostęp do lokalizacji, który musi być potwierdzony. 

 

Dla użytkowników Apple (iOS)

Apple od iOS 13 wymaga zezwolenia na dostęp do ustawień Bluetooth® aplikacji SITA App. Podczas uruchomienia aplikacji po raz pierwszy pojawi się komunikat o wyrażeniu zgody na dostęp do lokalizacji, który musi być potwierdzony.

W przypadku nie wyrażenie zgody przy pierwszym uruchomieniu, zarówno dla iOS jak i Android, należy albo ponownie zainstalować aplikację, albo wejść w ustawienia aplikacji na swoim telefonie i udzielić pozwolenie aplikacji na dostęp do Bluetooth® i lokalizacji.

 

Telefon lub tablet, z którym ma zostać połączone SITA Calm musi znajdować się blisko urządzenia w celu jego wykrycia (ok. 50 cm). Ważne jest by korzystać z najnowsze wersji aplikacji SITA App. 

Korzystanie z SITA Calm i słuchawek bezprzewodowych.

Jeśli podczas sesji z SITA Calm używasz bezprzewodowych słuchawek Bluetooth® lub Apple AirPods, przed rozpoczęciem sesji należy najpierw sparować słuchawki w ustawieniach Bluetooth® telefonu lub tabletu. Aplikacja SITA App łączy się bezpośrednio z SITA Calm. Upewnij się, że Twoje SITA Calm jest naładowane, korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji, a Twoja usługa lokalizacji jest włączona.

 

Dźwięk bio nie jest przekazywany z SITA Calm do słuchawek. Głośność dźwięku bio należy ustawić w aplikacji SITA App na granicy słyszalności.

Czyszczenie i pielęgnacja SITA Calm

SITA Calm nie należy myć wodą, a tym bardziej nie należy zanurzać w żadnej cieczy. W celu wyczyszczenia urządzenia należy użyć delikatnej szmatki z mikro fibry lub irchy.

Co zrobić gdy moje SITA Calm nie działa

Gdy twoje SITA Calm nie działa skontaktuj się z serwisem SITA napisz na wsparcie@sita.pl.

Więcej informacji znajdziesz na stronie SERWIS I REKLAMACJE

Aplikacja Mobilna SITA App

Pobieranie aplikacji SITA App

W celu pobrania lub zaktualizowania aplikacji SITA App, dotknij poniższych ikon podczas korzystania z telefonu lub tabletu, z którym zamierzasz korzystać z SITAcalm lub odwiedź sklep z aplikacjami na Twoim telefonie.

pobierz z appstore dla iPhone

pobierz z google play dla Android

Czy SITA Calm będzie współpracować z moim komputerem lub laptopem?

Urządzenie SITA Calm współpracuje z aplikacją mobilną dostępną na smartfony i tablety z systemem Android i iOS. Aplikacja SITA App nie jest dostępna na komputery stacjonarne czy laptopy. 

Ile kosztuje aplikacja SITA App

Aplikacja jest darmowa i dostępna do pobrania w AppStore oraz Google Play. W aplikacji dostępne są lekcje DEMO kursu subskrypcyjnego oraz darmowe materiały do relaksu. Dodatkowe kursy i materiału audio do relaksu są dostępne do zakupu na stronie www.sita.pl

Jak się zalogować do aplikacji SITA App?

W celu poprawnego zalogowania i odczytania zakupionych produktów wirtualnych w aplikacji SITA App należy logować się tym samym kontem - ten sam adres e-mail i hasło lub sposobem logowania - Facebook, Google, AppleID, jakie zostało użyte w sklepie internetowym www.sita.pl podczas składania zamówienia.

Brak elementów interfejsu/brak przezroczystych przycisków

Dla iPhone/iPad

Wejdź w: Ustawienia -> Dostępność -> ekran i wielkość tekstu -> wyłącz "Zmniejsz przezroczystość"

Grafika przedstawia prawidłowe ustawienie -  wyłączoną funkcję "Zmniejsz przezroczystość".

wyłączanie przezroczyśtości - brak tekstu na przyciskach

Materiały do pobrania