Back to top

Reklamacje

W celu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego w ramach obowiązującej gwarancji wypełnij formularz naprawy gwarancyjnej do pobrania poniżej:

dołącz formularz i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres:

SITA Sp. z o.o.
ul. Syta 68A
02-993 Warszawa

z dopiskiem SERWIS

lub skorzystaj z platformy SzybkieZwroty.

 

Instrukcja:

szbkie zwroty 1

Na liście sklepów wyszukaj SITA.

szybkie zwroty 2

Wybierz "Zwróć teraz!", wypełnij formularz zwrotu (w oknie powód zwrotu należy wybrać "Reklamacja"), następnie wygeneruj kod zwrotu na paczkę.

szybkie zwroty 3

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do serwisu przesyłki z reklamowanym produktem.

Prowadzimy serwis napraw nieobjętych gwarancją dla urządzenia SITA Calm. W celu realizacji usługi napisz na wsparcie@sita.pl

Nie prowadzimy serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń poprzednich generacji (m.in. SITA, SITA mini, SITA Portable).