Początki SITA w Polsce
Po udanych eksperymentach naukowych w Niemczech, metoda SITA w 1991 roku zostaje wprowadzona do Polski. Pierwsza oferta adresowana jest do dużych firm oraz odbiorców instytucjonalnych. Od 1993 roku SITA dostępna jest również dla klientów indywidualnych.
Kultowy produkt lat 90-tych
W drugiej połowie lat 90-tych XX wieku produkty marki SITA stają się rozpoznawalne i pożądane w wielu polskich domach. To przekłada się na dynamiczny rozwój firmy. Sukces wynika z zapotrzebowania w polskim społeczeństwie na szybką i skuteczną metodę uczenia się języków obcych. Urządzenia SITA znajdują coraz więcej zastosowań, między innymi w profilaktyce zdrowotnej czy treningach sportowych.
Nagrody i wyróżnienia
W latach 2000 metoda SITA zdobywa wiele cennych nagród. Wiedza o metodzie, jej podstawy naukowe, wyniki eksperymentów prezentowane są na wielu sympozjach i konferencjach naukowych. SITA nawiązuje współpracę z polskimi trenerami, psychologami i koordynatorami przygotowań olimpijskich.
skuteczność = popularność
Intensywny wzrost popularności owocuje powstaniem krajowej sieci salonów prezentacji metody SITA oraz szkół językowych Centrum Nauki SITA. Potwierdzeniem skuteczności i wysokiej jakości nauczania metodą SITA jest także wieloletnia współpraca z wybranymi szkołami podstawowymi z terenu całej Polski. W ramach "Lekcji z SITA" realizowane są podstawy programowe przedmiotów językowych i humanistycznych.
(R)Ewolucja
W 2022 roku SITA wprowadza na rynek szeroką gamę nowych produktów - VI generację urządzenia do relaksu i szybkiej nauki SITA Calm, aplikację mobilną SITA App z nowymi kursami i muzyką do relaksu w formie subskrypcji oraz nowe kursy językowe w wydaniu podręcznikowym. Zmieniony zostaje również sposób dostarczania audio wszystkich kursów w ofercie, dostępnych w aplikacji na urządzenia mobilne.